ש"ס על מצע כחול לבן: "רוצים להפוך את יום השבת ליום שופינג לאומי"

    איתי גדסי No Comments on ש"ס על מצע כחול לבן: "רוצים להפוך את יום השבת ליום שופינג לאומי"

    בש"ס תוקפים את מצע כחול לבן שהתפרסם היום לראשונה, "מדובר במצע שהוא העתק הדבק מיש עתיד", בש"ס הוסיפו, כי לא צריך להיות אדם חרדי, מלהתחלחל מהמצע שקורא להרס של כל ערכי הדת היהודית

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתנועת ש"ס מגיבים היום (רביעי) לפרסום המצע של מפלגת "כחול לבן" לראשונה מאז התאחדו שם, בליל אנשים מהימין ומהשמאל, אחד הדברים הבולטים שמצע כי יחסי דת ומדינה הוכתבו ככל הנראה על ידי אנשי הקמפיין של יש עתיד.

    בש"ס מגיבים למצע: "גם 117 שנות ביטחון לא יחפו על הדהירה המסוכנת של מפלגת לפיד-גנץ להרס המדינה היהודית עליה חלמו דורות רבים. מצע המפלגה שהוא 'העתק-הדבק' ממצע יש עתיד, משרטט תמונה חמורה של רמיסת כבוד השבת ע"י הפעלת תחבורה ציבורית והפיכתה ליום השופינג הלאומי".

    עוד הוסיפו: "פגיעה קשה בערך הנישואין כדת משה וישראל וחילול את הכותל המערבי הקדוש ע"י הכנסת זרמים רפורמיים. לא צריך להיות אדם חרדי בכדי להתחלחל מאפשרות שמצע הרסני זה יתגשם כאן, במדינת היהודית".

    בנוסף, "מפלגת הגנרלים שנוסדה בבתי יוקרה בסביון, לא הצליחה למצוא שום בשורה עבור 'ישראל השנייה', תושבי הפריפריה והאוכלוסיות המוחלשות הנאבקות לגמור את החודש. לא העלאת שכר המינימום, לא סיוע לעובדי הכפיים, לא הורדת מחירי התחבורה הציבורית ולא שורה של נושאים שש"ס נאבקה והצליחה לחולל בהם מהפכה".

    עכשיו זה ברור: "רק ש"ס חזקה תבטיח ממשלת ימין בראשות נתניהו, תשמור על המדינה יהודית ותדאג לקיום בכבוד של כל האוכלוסיות".



    0 תגובות